Serwis i rozwój Dynamics 365

Oferujemy kompleksowe usługi wsparcia i rozwoju aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics 365.

Nasze usługi

  • Service Desk
  • Naprawy błędów
  • Wprowadzanie zmian i modyfikacji
  • Konsultacje, szkolenia, warsztaty, asysta
  • Audyt kompatybilności wdrożonego oprogramowania z Oprogramowaniem Standardowym Microsoft
  • Skalowanie Infrastruktury IT
  • Przeprowadzenie audytu wydajności
  • Zarządzanie dostępem użytkowników
  • Instalacja komponentów aplikacyjnych i bazodanowych
  • Administrowanie komponentami aplikacyjnymi i bazodanowymi
  • Audyt konfiguracji komponentów aplikacyjnych i bazodanowych

3 linie wsparcia

Aby usprawnić klientom kontakt z naszymi konsultantami serwisu, oferujemy trzy linie wsparcia:

  1. Service Desk – przyjmowanie zgłoszeń i wsparcie w rozwiązywaniu podstawowych problemów użytkowników.
  2. Obsługa zgłoszeń wymagających zaangażowania doświadczonych konsultantów.
  3. Obsługa najbardziej złożonych zgłoszeń. Składa się z architektów biznesowych i technicznych, konsultantów, programistów i administratorów IT.

Co nas wyróżnia?

Kompleksowa obsługa
Przyjazne umowy
Proaktywność
Automatyczne testy
Potwierdzone umiejętności

Kompleksowa obsługa

Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia i rozwoju aplikacji Microsoft Dynamics 365.

Oferujemy nie tylko doświadczony zespół, ale całą metodologię, narzędzia i techniki współpracy, wykorzystując wiedzę specjalistów aby skutecznie realizować projekty dla naszych Klientów.

Przyjazne umowy

Nie zmuszamy Klientów do podpisywania długoterminowych, trudnych do wypowiedzenia umów. Zamiast tego wolimy elastyczną, przejrzystą i partnerską współpracę ukierunkowaną na dostarczanie rzeczywistej wartości dla Twojej firmy, w oparciu o Twoje zapotrzebowanie.

Proaktywność

Regularnie przeprowadzamy health check’i i audyty wszystkich warstw Twojego systemu (w tym konfiguracji, implementacji i wydajności).

Wykorzystujemy proces Event Management oraz przeprowadzamy testy regresji w celu monitorowania i optymalizacji systemu przed wystąpieniem problemu.

Automatyczne testy

Korzystając z Executive Automats, naszego autorskiego rozwiązania do automatyzacji testów procesów biznesowych w Dynamics AX / D365, zapewniamy płynność, stabilność i bezpieczeństwo systemu. Executive Automats pozwala testować procesy biznesowe, przeprowadzać testy regresji i wydajności, szkolić użytkowników lub konfigurować precyzyjne role bezpieczeństwa oparte na procesach.

Potwierdzone umiejętności

Należymy do 2019/2020 Inner Circle for Microsoft Business Applications, elitarnego klubu skupiającego 1% najlepszych Partnerów Microsoft w obszarze Microsoft Dynamics. Jesteśmy członkiem Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych Partnerów z całego świata.

Posiadamy tytuł Microsoft Gold Certified Partner. Kilkukrotnie zostaliśmy nagrodzeni tytułem polskiego Partnera Roku Microsoft w kategorii ERP.

3 linie wsparcia

image

Aby usprawnić klientom kontakt z naszymi konsultantami serwisu, oferujemy trzy linie wsparcia:

1 linia wsparcia
Service Desk – przyjmowanie zgłoszeń i wsparcie w rozwiązywaniu podstawowych problemów użytkowników.

2 linia wsparcia
Obsługa zgłoszeń wymagających zaangażowania doświadczonych konsultantów.

3 linia wsparcia
Obsługa najbardziej złożonych zgłoszeń. Składa się z architektów biznesowych i technicznych, konsultantów, programistów i administratorów IT.

Firmy,
które nam zaufały

Case Study Warbud S.A.

Zaufali nam m.in.

logoslogoslogoslogoslogoslogoslogoslogoslogoslogoslogoslogoslogos