Co nas wyróżnia?
Kompleksowa obsługa
Przyjazne umowy
Proaktywność
Automatyczne testy
Potwierdzone umiejętności

• Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia i rozwoju aplikacji Microsoft Dynamics 365
• Oferujemy nie tylko doświadczony zespół, ale całą metodologię, narzędzia i techniki współpracy, wykorzystując wiedzę specjalistów aby skutecznie realizować projekty dla naszych Klientów

• Nie zmuszamy Klientów do podpisywania długoterminowych, trudnych do wypowiedzenia umów. Zamiast tego wolimy elastyczną, przejrzystą i partnerską współpracę ukierunkowaną na dostarczanie rzeczywistej wartości dla Twojej firmy, w oparciu o Twoje zapotrzebowanie.

• Regularnie przeprowadzamy health check’i i audyty wszystkich warstw Twojego systemu (w tym konfiguracji, implementacji i wydajności).
• Wykorzystujemy proces Event Management oraz przeprowadzamy testy regresji w celu monitorowania i optymalizacji systemu przed wystąpieniem problemu.

• Korzystając z Executive Automats, naszego autorskiego rozwiązania do automatyzacji testów procesów biznesowych w Dynamics AX / D365, zapewniamy płynność, stabilność i bezpieczeństwo systemu. Executive Automats pozwala testować procesy biznesowe, przeprowadzać testy regresji i wydajności, szkolić użytkowników lub konfigurować precyzyjne role bezpieczeństwa oparte na procesach.

• Należymy do 2019/2020 Inner Circle for Microsoft Business Applications, elitarnego klubu skupiającego 1% najlepszych Partnerów Microsoft w obszarze Microsoft Dynamics.
• Jesteśmy członkiem Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych Partnerów z całego świata.
• Posiadamy tytuł Microsoft Gold Certified Partner
• Kilkukrotnie zostaliśmy nagrodzeni tytułem polskiego Partnera Roku Microsoft w kategorii ERP.

Co nas wyróżnia?

• Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia i rozwoju aplikacji Microsoft Dynamics 365
• Oferujemy nie tylko doświadczony zespół, ale całą metodologię, narzędzia i techniki współpracy, wykorzystując wiedzę specjalistów aby skutecznie realizować projekty dla naszych Klientów

• Nie zmuszamy Klientów do podpisywania długoterminowych, trudnych do wypowiedzenia umów. Zamiast tego wolimy elastyczną, przejrzystą i partnerską współpracę ukierunkowaną na dostarczanie rzeczywistej wartości dla Twojej firmy, w oparciu o Twoje zapotrzebowanie.

• Regularnie przeprowadzamy health check’i i audyty wszystkich warstw Twojego systemu (w tym konfiguracji, implementacji i wydajności).
• Wykorzystujemy proces Event Management oraz przeprowadzamy testy regresji w celu monitorowania i optymalizacji systemu przed wystąpieniem problemu.

• Korzystając z Executive Automats, naszego autorskiego rozwiązania do automatyzacji testów procesów biznesowych w Dynamics AX / D365, zapewniamy płynność, stabilność i bezpieczeństwo systemu. Executive Automats pozwala testować procesy biznesowe, przeprowadzać testy regresji i wydajności, szkolić użytkowników lub konfigurować precyzyjne role bezpieczeństwa oparte na procesach.

• Należymy do 2019/2020 Inner Circle for Microsoft Business Applications, elitarnego klubu skupiającego 1% najlepszych Partnerów Microsoft w obszarze Microsoft Dynamics.
• Jesteśmy członkiem Microsoft Dynamics President’s Club, który zrzesza 5% najlepszych Partnerów z całego świata.
• Posiadamy tytuł Microsoft Gold Certified Partner
• Kilkukrotnie zostaliśmy nagrodzeni tytułem polskiego Partnera Roku Microsoft w kategorii ERP.

3 linie wsparcia
Aby usprawnić klientom kontakt z naszymi konsultantami serwisu, oferujemy trzy linie wsparcia:
1 linia wsparcia

Service Desk – przyjmowanie zgłoszeń i wsparcie w rozwiązywaniu podstawowych problemów użytkowników.

2 linia wsparcia

Obsługa zgłoszeń wymagających zaangażowania doświadczonych konsultantów.

3 linia wsparcia

Obsługa najbardziej złożonych zgłoszeń. Składa się z architektów biznesowych i technicznych, konsultantów, programistów i administratorów IT.

Nasze usługi

Oferujemy kompleksowe usługi wsparcia i rozwoju aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics 365:

  • Service Desk
  • Naprawy błędów
  • Wprowadzanie zmian i modyfikacji
  • Konsultacje, szkolenia, warsztaty, asysta
  • Audyt kompatybilności wdrożonego oprogramowania z Oprogramowaniem Standardowym Microsoft
  • Skalowanie Infrastruktury IT
  • Przeprowadzenie audytu wydajności
  • Zarządzanie dostępem użytkowników
  • Instalacja komponentów aplikacyjnych i bazodanowych
  • Administrowanie komponentami aplikacyjnymi i bazodanowymi
  • Audyt konfiguracji komponentów aplikacyjnych i bazodanowych
Parametry usług
Priorytet realizacji

Priorytet 1 – 4h
Priorytet 2 – 12h
Priorytet 3 – 24h
Priorytet 4 – brak

Kanały zgłoszeń

o Jira Service Desk
o E-mail
o Telefon
o Microsoft Teams

Próg diagnozy

60 minut

XPLUS w liczbach
100+
Konsultantów
300+
Certyfikatów Microsoft
300+
Zrealizowanych projektów
od 2008
Spółka notowana na NewConnect
Nagrody i wyróżnienia
Klienci, którzy nam zaufali
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wspomóc Twój biznes?