Microsoft Dynamics CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami. Zwiększ wydajność sprzedaży oraz zadowolenie z obsługi poprzez zastosowanie narzędzi Microsoft Dynamics CRM. To inteligentne, dobrze znane i działające z poziomu przeglądarki internetowej oraz programu Outlook rozwiązanie CRM zapewni Twojej firmie zwiększenie przychodów, rentowności nakładów marketingowych i satysfakcji klientów oraz poprawi funkcjonowanie całej organizacji.

Już dziś możesz przekonać się o niezwykłej skuteczności systemu Microsoft Dynamics CRM, umawiając się na indywidualne spotkanie, połączone z dedykowaną prezentacją tego rozwiązania. Aby zamówić prezentację wypełnij formularz, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie, aby potwierdzić termin spotkania, a zarazem omówić najbardziej interesujące zagadnienia dla Twojej firmy. Przekonaj się jak intuicyjny w obsłudze jest Microsoft Dynamics CRM i skorzystaj z darmowej 30 dniowej wersji próbnej, dostępnej na serwerach firmy Microsoft.

Sprzedaż

Łatwe w obsłudze, inteligentne funkcje systemu Microsoft Dynamics CRM umożliwiają skuteczną optymalizację pracy działu sprzedaży. Skorzystaj z intuicyjnego interfejsu i wbudowanych funkcji pakietu Microsoft Office, aby wydłużyć czas kontaktu z klientami, skrócić cykle sprzedaży, zwiększyć skuteczność działań i orientować się w bieżącej sytuacji. Wdrażając system Microsoft Dynamics CRM osiągniesz szybki zwrot z inwestycji (ROI).

Usprawnij planowanie sprzedaży i zarządzanie – dzięki możliwości konfigurowania terytoriów i zespołów w celu optymalizacji efektywności organizacyjnej.

Automatyzacja procesu zarządzania potencjalnymi szansami sprzedaży – zapewni Ci lepszą koordynację działań z marketingiem poprzez wychwytywanie i śledzenie wszystkich szczegółów związanych z daną potencjalną szansą sprzedażową w jednym scentralizowanym systemie. Efektywne zarządzanie szansami sprzedaży – zwiększ szybkość zawieranych transakcji dzięki śledzeniu najważniejszych informacji i atrybutów transakcji. Zwiększaj efektywność działań sprzedaży w zespole, poprzez przypisanie odpowiedzialności całemu zespołowi lub indywidualnym osobom. Monitoruj na bieżąco modyfikację ofert i cen dla pojedynczej szansy sprzedaży.

Usprawnij zarządzanie relacjami z klientami – śledź wszystkie działania i interakcje z poszczególnymi klientami, aż do poziomu pojedynczych kontaktów.

Zwiększaj produktywność sprzedaży – korzystaj z jednego źródła informacji o kontrahencie, dostępnego z poziomu Microsoft Office Outlook, które zapewni ergonomię i wydajność pracy wszystkim osobom. Śledzenie lejka sprzedaży – to łatwy i doskonały sposób na lepsze planowanie finansowe, zwiększenie dokładności szacowania przychodów przy prognozach indywidualnych oraz zbiorowych.

Marketing

Poznaj rozwiązanie CRM dla marketingu, które jest elastyczne, łatwe w obsłudze i dostosowane do potrzeb firmy. Przekształć każdy kontakt w szansę marketingową i odkryj drzemiący potencjał posiadanej bazy klientów. Dzięki oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM wspierającemu zarządzanie procesami marketingowymi i ich automatyzację, można skuteczniej prowadzić marketing, zwiększać produktywność i zyskać wgląd w efekty kampanii.

Obsługa klienta

System Microsoft Dynamics CRM spełnia zmieniające się oczekiwania klientów i jest solidnym oraz elastycznym rozwiązaniem do zarządzania obsługą. Użytkownicy znajdą w nim znajome funkcje i interfejs umożliwiające swobodną i wygodną pracę. To inteligentne rozwiązanie daje specjalistom ds. obsługi klienta wskazówki, które są przemyślane i pożyteczne. Pozwala to na lepszą komunikację, współpracę i integrację w organizacji.

Dostep mobilny

Ogromną rolę w pracy działów sprzedaży oraz osób odpowiadających za zarządzanie odgrywa możliwość dostępu do danych w sposób mobilny z użyciem smartfonów, tabletów etc. Dlatego też Microsoft Dynamics AX zapewnia szeroki mobilny dostęp do aktualnych danych.

Korzyści płynące z mobilnego dostępu do systemu Microsoft Dynamics CRM:

  • Lepsze przygotowanie do spotkań biznesowych dzięki wglądowi w informacje o kliencie w czasie rzeczywistym
  • Możliwość szybkiego reagowania na żądania klienta w trakcie podróży
  • Dostęp do aktualnie przypisanych nowych szans sprzedaży
  • Możliwość śledzenia i kreowania budżetu marketingowego przy pomocy urządzeń mobilnych
  • Tworzenie i aktualizacja kampanii na bieżąco
  • Dostęp do najważniejszych wskaźników marketingowych w każdym miejscu i czasie
  • Możliwość definiowania indywidualnych widoków formularzy na urządzenia mobilne